fredag 3. august 2012

De to siste putene

Disse putene er i noen andre stoffer og passer ikke helt sammen med de andre men det får og bare være. Jeg likte stoffene så godt at det måtte bare bli noen puter av dem. Jeg har laget både disse og de forrige med glidelås i bunnen slik at det er lett å ta ut innerputene. Og så er det så lett å sy når glidelåsen er der.
Puter:
Stoff: Fra vårens stoffer fra Stoff & Stil.
Str: 60x60

Den med luftballonger har en litt annen bakside:




Som dere ser så er de allerede brukt og derfor litt skrukkete, jeg var ikke kjapp nok til å ta bilde av dem.

Med ønsker om en flott helg, måtte det bli litt sol hos deg!


post signature

4 kommentarer:

  1. Puter er alltid gøy å sy! Disse var kjempefine:-)

    SvarSlett
  2. Så fine og friske puter både disse og dei i det forrige innlegget ! EG er kanskje så heldig å få låne dei putene du var lei av og hadde før ,som passer godt inn i min "nye" lyse stue. Klem mor

    SvarSlett
  3. Kjempe fine puter <3

    SV: Takk for det, C :) Høres ut som det er feil bok du har liggende da ja.. Begynn på en ny og denne anbefales på det sterkeste <3

    SvarSlett
  4. fine puter!
    følg med på bloggen min, snart får du se noe kjekt, til deg :)

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!