søndag 17. juli 2011

Handlenett/veske

I går kveld ble dette handlenettet ferdig. Egentlig er det veldig fort gjort å bli ferdig med den men nå jeg ville ha litt lommer og pynt på den tar det straks dobbelt så lang ting. Men det er jo det som er kjekt å dille med. Denne skal gis bort i gave om ikke så alt for lenge. Greit å ha den klar litt før. Jeg liker ikke sånn hasteprosjekt.

Stoff: Babycord og bomull med trykk fra Stoff & Stil
Mønster: Annesand sin bærepose

Lomme med glidelås på ene lommen.
Kanskje ikke så lett å se lommen her.
 Håper andre har litt bedre vært i dag enn vi har, her striregner det nemlig.
post signature

2 kommentarer:

  1. Wow!
    Du er jammen flink til å sy!
    Kjekt at du kommenterte, så fant jeg deg ;)

    SvarSlett
  2. Så fin veske. Jeg har enda ikke turt å prøve med på en. Er litt mønsteravhengig, så har jeg ikke mønster på vesker. Ser du har sydd mye fint siden sist jeg var innom her. Skulle også prøvd å sy body, men tror det er så vanskelig med kantband. hmm...

    SvarSlett

Jeg setter pris på hver og en av kommentarene jeg får!